hokuspokusmirakeldryck

Ikväll blev det en tur till Aspåsnäset, dock inte för dans denna gång, utan för informationsmöte; Jag ska börja med en hockuspokusdryck. Min jobbarkompis Marie brukar lura med mig och Helena på sånna konstiga saker, och inför denna grej är jag verkligen pepp. Det är jätteseriöst laboratorimsgrejs (själv kan jag inte ens stava till det) på cellnivå. Alla coola håller tydligen på med det, tyska skidlandslaget och Charlotte Kalla m.fl.
Imorgon ska jag på en scanning av kroppen för att kika om det är något fel på mig. Sedan ska jag börja dricka drycken ett tag och sedan scanna mig igen och se om det är någon skillnad på mig. Jag är jättefashinerad! (scanningen hör liksom inte till dryckgrejen, men jag är ju som jag är med alla mina idéer)


Under tiden jag har varit på möte har Mikael tydligen levt rövare här hemma; ringer och är helt uppiorra! Då har grannen tagit hem nån rackar-räcerbil som han har fått provåkt. Han sa att det fortfarande pirrade i snoppen, så det måste ha varit megaroligt! Någon trimmad V10 Dodge Viper, ska det vara något de??  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0