Jag är en scannad människa.


Jag fick två elektroder (heter det så?) fastsatta i pannan, och fick sitta vid ett skrivbord och ha händer och fötter på metallplattor. Sedan kunde jag sitta och titta på mig själv i 3Dform på dataskärmen. Ljusblått/grått var bra, mörkblått var inte bra och gult och rött var överbelastat. Jag blev hälften mörk- och hälften ljusblå. Ryggraden och mitt högra ben, vänster överkropp och vänster sida av huvudet blev mörkblått. Hon sa att det hörde ihop med att min ryggrad tydligen var sned och att bäckenet drog snett så då fick inte armarna ut riktigt med blod liksom. Både lite av min tunn- och tjocktarm blev gul vilket tydde på problem med matsmältningen. Och det stämmer nog för jag fiser så mycket. Nu blir nog Mikael glad när jag kan fixa till det då.
I övrigt sa hon att mina värden var superdupertoppenjättebra och hjärtat var jättefint. Det känns bra att höra det med tanke på att farsgubben har det jättedåligt ställt med hjärta och blod och sånt.
Hur som helst, eftersom jag ska börja med hokuspokusdrycken sa hon att tarmen förmodligen kommer fixa till sig då och att jag ska tillbaka och scanna mig igen i slutet av juli. Kul att man får se förändringar liksom.
Beträffande min sneda ryggrad är det bara att stretcha, stretcha och stretcha.

Jag är sjukt pepp för det här.
Jag kommer bli en tipptoppmänniska
Ge mig FitLine nu!



Kommentarer
Postat av: maggan

jahaja tack så mtk :D har en stegräknare här hemma ngnstans ^^ sit ups kan jag inte göra pga spricka i svanskotan däremot :/

2010-06-23 @ 14:30:04
URL: http://stepien.blogg.se/
Postat av: Maria

de där låter ju hur coolt som helst ju!! jag vill åxå! :P

2010-06-23 @ 18:16:12
URL: http://marrriia.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0