Jag undrar vad som händer i vår del av stan

Snacka om fullbokad!
Jag och Mickis har trots allt varit hyperduktiga ikväll med att städa vår lilla stuga.
Det är bara fönsterna kvar. Önskar jag kunde ringa hit min fönsterputsare, men hon har åkt till himlen.

Som sagt fullspäckad helg med jobb, kalas, kalas, kyrkan o jobb. När jag går av på måndag morgon kan jag äntligen andas ut. -Nej visst ja, jag har visst massa saker att göra på måndag också...

Mitt i all städning ikväll har jag hunnit med att både noppa mustaschen (nej inte Mikaels, utan min egen) och målat naglarna (vilka naglar? - jo jag ska börja spara ut dom nu, har lovat mig själv att aldrig mer bita på naglarna efter en liten olycka som hände på jobbet). När jag kommer hem från Kroatien ska jag vara brun och ha turkost nagellack.



Stefan Steve Lovén ringde idag... Jag undrar om det drar ihop sig för en innebandysäsong?
Ska ringa upp imåra och höra... Jag missade ju att svara idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0