nejlikoodling

Idag har jag gjort något jag inte trodde jag skulle göra än på ett par år. Jag har köpt och planterat en massa blommor. Jag HATAR allt sånt, men under tiden jag påtade på där i min trädgård kom jag fram till att det är ganska roligt och det blir toppenfint!

När man inte har tillgång till pengar, det är då man vill handla som mest.
Som jag nämnde tidigare har mitt VISA-kort blivit spärrat pga att jag handlat av någon inte tillförlitlig källa så banken kände av det och spärrade mitt kort direkt. med största sannorlighet har ditt kort kommit i orätta händer hette det så fint. Kul att jag får veta det genom att bli nobbad på affärn istället för att banken kanske kan ringa och berätta det för mig? Hur som helst, ett nytt kort är på väg, men under tiden har jag ju inte tillgång till någon paning... Vad att göra? -Ringa mamma såklart. Hon fick följa med mig runt stan idag och dra sitt kort åt mig, en toppenbra lösning tycker jag!

Så efter stadsbesöket satte jag direkt igång med planterandet, och vips, så hade jag planterat i alla krukor jag hade. Vad gör man då? Jag tog kakburkarna! Resultat;


 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0