Skuckjuck och födelsedagspresenter

Fastra bara tog och dog ifrån mig. Det ska hon få faan för när vi träffas uppe i himlen sen.
Ganska konstigt att jag bara i lördags lärde mig baka hennes knutar till bullar.
Också ganska konstigt att jag vaknade igår av att det satt tre skator i trädet utanför sovrumsfönsret ock skrattade åt mig. Det var fastra som hade skickat dom, jag är helt säker. När hon skrattade lät hon som en skata.


Vaknade idag av den värsta magknip jag varit med om samt feber 38.6
Hade inte en tanke på hur dagen såg ut utan försökte bara ta mig tillbaka till sängen från toan. Somnade tillslut om och vaknade av att Therese på jobbet ringer. Möte idag, började för 10 min sedan. Fan.
Men febern hade gått ner och magknipen borta så det blev ändå en tur till starra.
Födelsedagspresent till Mikael - Check.
Men jag är lite orolig. Som syrran sa; Känn ingen press över presenten, Mikael köpte ju bara en resa till dig.

Nu; en tur till skucku

Kommentarer
Postat av: Marina

Tjo! Visst eru litte sugen på å spela innebandy i vinter? ;)

2010-06-15 @ 18:18:21
URL: http://marinakarlsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0