svettiga halsningar fran Croatia

Har fatt lana hotellets dator i 10 min, det star nagon tjock gubbe utanfor och stressar mig. Det kanns som han kan rulla kottbullar pa sitt hariga brost.

Vi har hur som helst kommit fram valbehallna och glada. Vi bor i vad de kallar en bungalo(?) men det ar en cementstuga, dock alldeles nere vid havet. Det kanns sa skont da man ser det, men det ar inte ett dugg praktiskt pa natten - har man AC:n igang bullrar den sa hogt att man inte kan sova, oppnar man balkongdorren hor man vagorna, och det later lite som nar pappa snarkar. Sa det ar bara att valja vilket oljud man vill somna till.
Vi var lite orolig for vadret, men det har varit toppenbra idag. Jag trodde dock att jag hade stekt som fan idag, for det borjade svida i ansiktet nastan pa en gang, men da jag kom hem till rummet igen var jag anda lika blek. Trakigt. Tror att jag anda har brant navelen idag, det ar svullen och ond...

Nu vantar solnedgangen fran Dubrovniks stadsmur - spannande!

Vi har ocksa bokat en tur till Montenegro, det ska bli hur coolt som helst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0