Twilightmusik för själen

Sådärja, då har man hittat tillbaka till Limewire. -Så vi möts igen efter 2 år av laglig verksamhet.
Spotify i all ära, men tänk på semestern; i flygplanet får man inte ha telefonen på, så nu letar jag fram min gamla mp3 och fyller den till bredden med Twilight-musik.
Det kommer även finnas en lista med lite snabbare låtar för mina morgonlöpturer (vem försöker jag lura, enda motionen jag kommer få nästa vecka är promenaden från hotelllet ner till stranden - nej visst ja, hotellet ligger PÅ stranden så det blev visst ingen motion över huvud taget. Sweet!)

"Å du ljuva semester, du är efterlängtad"
 

Men vi är inte där än. Nu;
Ut och måla trädgårdsmöbeln

Kommentarer
Postat av: jennie

det är bra sofie! jag tog och laddade hem limewire jag också inför semestern ;)

2010-06-24 @ 17:52:59
URL: http://jennieforss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0