Remember Me

Återigen terroriserade jag min ständiga helgkompis Maria på lördag kväll. Hon fördriver oftast helgerna hos sina föräldrar som bor ovanför oss så jag drog som sagt iväg ett sms igen. Fick som vanligt svaret; "Kommer ner".
Jag gillar våra helgträffar starkt!
Hur som helst tror jag det började med att Mikael kikade på vilka filmer som gick på bio nu. Och helt plötsligt kommer det upp en bild på datan och både jag och Maria skriker rakt ut. Sverigepremiär! Så vi bokar biljetter och åker in på en gång.
Väl i biosalongen börjar vi fundera om vi inte är aningen för besatta båda två. Men till tröst så ser vi oss omkring och upptäcker att det inte bara vi som lurats hit av huvudrollsinnehavaren. Jag och Maria är äldst.
Hur ofta går 14-15åriga tjejer på en djup drama? Jo, så ofta som huvudrollen heter Robert Pattinson alias Edward.
Men ack vilken besvikelse filmen var. Inte direkt Edward-style. Han såg ut som en lodis, söp och rökte hela tiden. T.o.m de utlovade sexscenerna var en besvikelse.
Jag fick god lust att berätta slutet nu, för det är verkligen oväntat, det kom som en chock så både jag och Maria börjar skratta. Då lyset i taket tänds ser vi att alla andra grinar. Missade vi något?

Så jävla ovärt.


Kommentarer
Postat av: syster eriksson

http://www.facebook.com/add_email.php#!/photo.php?pid=3077652&op=1&o=global&view=global&subj=1435989259&id=517802465&fbid=150606247465

2010-03-16 @ 19:51:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0