slapp eller jobb? båda

Tänk att det kan bli så trevligt med gott sällskap och gott vin... Och Lina fick öva sina spabehandlingar på oss.

Söndag - Utförs i det vackra vädret. Så fort jag fick chansen tog jag av glajjerna och lyfte ansiktet mot solen. Och nu ikväll kan jag säga att solen inte tog ett smack: Vilken enorm besvikelse. Oskönt. Fy.

När man kommer hem från fjälls lagomt mör i kroppen ringer helt plötsligt jobbet. Så från en kväll som skulle bli så slapp och skön blev det bara en obekväm natt på Aspnäsgatan. Hur gick det till? Går av kl 10.00 imåra bitti och går på ett 10 timmarspass på Ruuth kl 11.30. Om jag har tur hinner jag träna emellan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0