Slamtömning - Check

Absolut den roligaste fredagskvällen på länge! - NOT
Mikael åkte på After Work med jobbet och här hemma sitter jag, med magsjuka.

Men jag ska väl inte klaga, jag tycker ju om fredagsmys... Önskar bara jag hade någon att dela det med liksom.
Ne, jag ser att ett väldigt spännande tv-program börjar snart; K-märkta ord. Jag undrar vilka ord dom tar upp idag? Vad hade de för speciella ord på 50- och 60talet mån tro?
"Koncentra" vet jag är på väg bort, nu använder man mer ordet "fokusera" istället.


Ganska ironiskt att slamtömningsbilen från Ragnsells precis körde upp på våran gård. Efter denna dags bajsande kan vår brunn nog behövas tömmas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0