"mm, de skriver jag"

Nu har vi varit till Skucku och hälsat på mora mi.
Alltid samma visa; Mikael får tvätta pappas bil, sen middag, sen ut å åka Impala
Idag for vi till Hoverberg och tittade på Robins grav. Jag tänkte på alla gånger man hälsat på olssons och skrattat tillsammans. Han var som en mysbjörn den killen! Det låg kvar ett bildäck och en massa fina blomsterkransar på graven, "burna järnet!" Så klockrent!


Lennox har fått åkt hem till sin matte, så nu blev det tomt igen. Hans öron såg väldigt roliga ut när han satt mellan mig och mamma i baksätet på caben och fladdrade. Längtar sjukt mycket efter ett eget hjärtegull!


För övrigt var jag och Maria ute och sprang i morse; mycket hurtigt! Jag fick inviga min nya löparjacka och den fungerade ypperligt. Nu skulle jag vilja ha ett par nya byxor. Nu är det både för varmt för mina halvfodrade vindbyxor och för kallt för 3/4 tights. Ett par hellånga tunna byxor skulle vara perfa!


För övrigt nr 2; min blogg har blivit sjukt tråkig, jag brukar ju tycka om att vara rolig, men jag kommer inte på något! jag googlade och fick fram följande
En humoristisk poäng består vanligen i en motsägelse, eller ett oförutsett samband mellan två skilda ting. Det kan även vara en dubbel betydelse i ett ord eller liknande. En riktig poäng går emot logiken och skapar ett överraskningsmoment och en ahaupplevelse.

Jag fattar ingenting och orkar faktiskt inte bry mig


P.S jag satte upp studsmattan i skucku idag, även fast pappa inte ville det eftersom det inte är några barn som bor hemma längre, så den står bara och är ivägen när han ska klippa gräset mohahaha.



Kommentarer
Postat av: syster

bra, jag ska hem och hoppa imorogn.

2010-05-30 @ 23:59:18
URL: http://mallanandthesitti.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0