Nej jag är kärnfysiker

Glumerulus?

aortabåge

bikuspidalklaff

vena cava inferior

nervus vagus

insulin

a carotis communis

diffusion

osmos

hypofysen

vena cava superior

glukos


Det är några exempel på vad jag tänker på just nu. Och ATT jag tänker på dom! Jag tänker faktiskt så mycket att jag tänker på alla samtidigt. Det är därför det är så jobbigt för mig. Inte konstigt att jag är tankspridd. Inte konstigt att jag tappade bort telefonen två gånger på två dagar -ena dagen var den på Eriks i Hackås och andra dagen var den på jobbet, och vart var jag? -hemma.


På fredag efter tentan ska jag slappna av i huvudet genom att gå på bio. Det blir bra




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0