I renoveringstankar

Väl hemma och tillbaka till verkligheten igen.
Lunch på stan, ett kort seminarium och ett gympass står på schemat. Samt välja tapet till vardagsrummet.

Det blev ju lite hastigt påkommet att vi skulle göra om vardagsrummet. Från början var det tänkt att vi bara skulle sätta in en kamin, men då kom jag på att vi måste byta golv först. Då valde vi ett mörkt golv, och det skulle ju inte funka med vårat bastufärgade tak, så då bestämde vi oss för att sätta nytt tak också. Och då sa vi ju naturligtvis -när vi ändå håller på kan vi ju ändå tapetsera om också. Mikael säger t.o.m att jag inte få ha kvar samma gardiner sen.

Jag personligen ser fram emot att göra om sovrummet och badrummet, det är mina favoritrum, men renovering av dom kommer inte att hända under den närmsta tiden ialla fall.


Tack för mig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0