Alla vägar bär till Slandrom idag

Ja, kan man tänka sig att jag gatt åka dit för att rösta idag. Hur tänkte politikerna då? Jag menar, det går ju inga bussar från Orrviken till Slandrom eftersom alla bussar svänger vänster ut mot vallsundsbron. Då räknar dom alltså med att alla har tillgång till bil då?

Jag tänker inte avslöja hur jag röstade, men jag måste säga att resultatet har fallit mig i smaken.
Jag undrar bara hur Sverigedemokraterna ska lösa det här, det verkar ju inte vara något annat parti över huvud taget som vill ha något med dom att göra...
Men nu släpper jag politiken; det finns trots allt inget tråkigare.



Kommentarer
Postat av: Joanna

annars hade ni kunnat tagit en promenad med oss till föreningshuset PÅ BYN,och röstat där! ;)

2010-09-21 @ 11:24:38
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0