vaddå lapp?

Sedärja, helst plötsligt får man en liten minut över och kan sätta sig i soffan en stund. Annars måste jag säga att det är gansla kämpigt att både gå skola och jobba och sköta motionen, allt på samma dag. Fick en timme över mellan 14 och 15 idag så då skyndade jag mig upp för ett träningspass även fast jag var helt död i huvudet efter skolan. Det visade sig dock vara väldigt bra och jag är glad att jag gjorde det även fast det innebar att jag kom lite sent till jobbet och dessutom var tvungen att stjäla lite extra tid för att duscha också. Men det är sånt man får ta helt enkelt. Alltså; skola 8.30-14.00 träning 14.00-15.00 jobb 15.00-20.30


Idag hade jag en gå-bredvid-kille som skulle lära sig av mig(?). Hehe. Det gick toppenbra, men varför sa han såhär?: "Ursäkta att jag frågar, men har du något samiskt påbrå i dig? Du ser ut som en lapp"
Lappar är korta, tjocka och skitiga, vad ville han säga med det?



Kommentarer
Postat av: åsa

Haha min lilla lapplisa :) Puss

2010-09-15 @ 10:38:29
Postat av: Joanna

hahaha! :)

2010-09-19 @ 12:06:12
URL: http://joannaolowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0