Jag hoppas vi är medvetna om att det var ett skämt

Det var en snygg annons jag och Mattias knåpade ihop på vägen hem från Umeå idag. Jag var t o m seriös och skulle lägga in den på blocket. Jag har aldrig lagt in en annons där förut, så när vi författat klart och ringt och bekräftat annonsen och fick mailet av blocket att "annonsen läggs upp så fort den blivit granskad" började jag ana oråd i mossen, och tänkte att det kanske inte går vägen det här. Och mycket riktigt -10 min senare får vi avslag. Fan. Annonsen var världsbäst och vi hade lagt ner så sjukt mycket kärlek på den!  Det kändes som vi hade fått med det mesta av det som brukar stå i typ en bilannons och det hade varit så sjukt kul att läsa mailen om någon hade nappat. Sen kan man undra -vem hade nappat? En begagnad dildo från -04? 2 tidigare ägare? Stört kul.  Det blev ialla fall mycket skratt och fnitter på vägen hem

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0