Sex säljer

Mr Rabbit Dildo



Säljer nu min CandyKing Tomtefar pga tidsbrist.
En värsting inom vaginal stimulans!
Den är bara framkörd.
Fint bruksskick, endast tjejkörd.
Steglös vibrator- och rotationsstyrka.
Stark motor, går kanonbra, bör provköras!
Endast en ägare före mig, har har gått felfritt under min tid.
Ovanligt praktisk och billig i drift.


Penetrerande längd: 15 cm
Total längd: 23 cm
Diameter: 3 cm
Material: jelly
Yta: slät (något matt i lacken)
Hårdhet: mjuk
Årsmodell: -04
Drivkraft: R3 (AAA) 4 st batterier
Vibrationsgrad: hårt



Pris: 300:- ev byte mot liknande i grövre storlek.


Skickar med batterier och glidmedel vid snabb affär


OBS! gonorré i telefonen = endast mail!




Kommentarer
Postat av: Anonym

hur ska jag nånsin kunna sluta skratta igen?

2011-04-11 @ 15:58:32
URL: http://mittfantastiskaliv.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0