Solen skiner och jag med den.

Känner mig ganska nöjd så här på morgonkvisten över att jag kl 07.10 smög upp före resten av familjen och gav mig ut på en långväga löptur. Speciellt med tanke på att i rummet mitt emot mitt rum låg det två elitseriespelare och sussade sött fortfarande.
Sen kan man ju fråga sig –kanske var det jag som behövde den motionsrundan mest? Må så vara, men nöjd är jag trots allt.


Sen har jag tyvärr uppmärksammat ett litet problem jag haft ett par veckor eller månader (när dom börjar fråga "hur länge har du haft det här?" så blir jag så fruktansvärt osäker, eftersom man ändå blivit van vid problemet och inte tänkt på det, så jag kan inte säga om det varit ett par månader eller ett par veckor). Jag tror minsann att min högra äggstock strejkar, den är hur som helst svullen. Tog upp problemet med moderkakan (mamma) i morse och fick svårrtöuga för att jag inte kollat upp det tidigare. Så på tisdag bär det åter igen av mot barnmorskan. Den här gången har jag skött mig(lika med - ej haft oskyddat sex) och anser att pissa i mugg och topsa fiffi finnes helt onödigt. Skönt





Kommentarer
Postat av: Anonym

lika med -ej haft sex över huvud taget? :D

2011-04-23 @ 09:08:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0