nöjdare storasyster



Jag har försökt att hålla mig från att skryta förut, men nu går det inte längre!
Idag är jag stolt som en tupp över att vara hennes storasyster! Jag har lärt hon allt jag kan, och det är därför hon är där hon är idag. Jag har fan i mig tränat henne från grunden; förr, när jag cyklade runt byn var hon för liten för cykel så hon fick springa bakom. Och hon grina och hon grina, och jag blev sur över att vänta så jag skällde på henne så hon kutade fortare. (fan, när jag tänker tillbaka på detta får jag ont i hjärtat på riktigt. Stackars barn!)


Hur som helst har det varit Distriktlags-SM för 17åringar uppe i Umeå nu i helgen och Jessika var med och spelade för Dalarna.
iiihhh!! nu kommer det: Hon blev uttagen till Allstar-teamet. Fucking Allstar! 



Kommentarer
Postat av: Lina

Hon är så duktig lillgumman :D

2011-04-11 @ 20:19:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0