Orka va neger

Ibland har jag ungefär så här roligt. Alltså jag lägger mig på golvet i badrummet och filosoferar. Alltid kommer man fram till något bra.




Ungefär så här roligt kan man ha i Rogsta.
Man leker att köksbordet är en savann. och där på savannen spanar två godisgiraffer på varandra. Men dom kan liksom inte träffas för att det är en massa penn-hinder ivägen och båda girafferna är så stelbenta så de vet redan, tragiskt nog, att de aldrig kommer att komma fram till varandra. Det är kul ända tills ena giraffen blir trött och vickar framåt, rakt ner i melonvattenhålet(som tyvärr inte hann vara med på bild). Då dör giraffen, vinigumshuvudet liksom smälter i vattnet.





Sådär. Jag gatt ta fram min oseriösa sida för att väga upp allt seriöst som har hänt idag;
Allvarligt, hur många skulle låta mig lalla på med injektionsvätskor, leka järnet, och sedan även även, låta mig injicera skiten i en?? Tydligen min handledare.
Hon frågade; Har du gjort rätt nu då?
Jag svarade; Ja det har jag.
Hon sa; Ja, du darrar rätt också.
Sen fick jag sticka in det i en söt liten tant.


Fick även göra en RIKning idag, vilket innebär sticka upp en ca 30 cm lång slang i urinröret, upp i blåsan för att tömma. wow wow wow, det tar sig sa mordbrännarn!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0