Det är med ett hål i bröstet jag säger farväl till yranveckan för denna gång

                                 

Passar på att sno frugans klockrena rubrik medans hon ligger och sover efter hennes jobbnatt.


Jag har väl aldrig varit så glad att det är Måndag någon gång.
Igår Söndag, gjorde jag ett tappert försök att hurta bort senaste veckans fylleäventyr genom att gå ut och gå för att försöka rena mitt samvete en aning. Det visade sig att 8 dagars fylla inte varit bra för kroppen så den har gått ut i strejk som gjort sig till känna genom feber, halsont och igentäppta bihålor. Jag snöt mig i duschen så det blev stopp i avloppet.

Men vilken vecka! Både jag och frugan är sjukt imponerade över att jag faktiskt har hållit mig (nästan) levande och vid god vigör hela yranveckan. Trots detta, vad som kändes som eviga, festandet har jag då även hunnit med en dunderförkylning och 35 arbetstimmar. Hur gick det till?
Och hur gick det till då vi vaknade i en OnePiece på Fäviken på Fredag morgon då jag vet att jag gick ut i en klänning på Yran på Torsdag kväll?

Denna vecka ska vi skratta länge åt.

                

 

 

Nu ska jag aldrig mer dricka alkohol. Aldrig.  







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0