Jobbar som bäst om natten

Ja, där har vi då en otydlig bild på min nylagda ansiktsmask.

Det jag egentligen vill säga, tror jag är, att jag gillar att jobba om natten. Alla bara sover och man kan påta på med det man känner för. Typ lägga ansiktsmask, måla naglarna, ligga i soffan och pilla naveln.
Varför försöker jag göra någonting med mitt liv då jag egentligen trivs så himla bra just där jag befinner mig nu? Det enda jag vet säkert just nu är att ansiktsmasken luktar fantastiskt gott, så jag skulle vilja slicka bort den.

Jag vet förresten en sak till. -Jag har en jävligt viktig tennismatch imorn. Rent teoretiskt skulle den kunna förändra mitt liv. Om man ska hårddra det.






Det var allt från Sofie för denna gång. Tack för besöket och välkommen åter!




Kompletterar med en 10-minuter-senare-bild. Läskigt men skönt. Det är sådär hårt och torkat så man knappt kan röra sig vet ni. Torkade den inte lite konstigt? Sist jag lade en ansiktsmask fick jag en allergisk reaktion. Det är sex år sedan.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0