Pedagogik för egen vinning gillar jag.   H...

img_2197 (MMS)

Pedagogik för egen vinning gillar jag.   Här har vi ett sådant exempel på sånt som är lite svårt för lilla Sofie att få in i sitt lilla huvud. Jag sitter alltså i ett grupprum på skolan kl 20.15 en fredag kväll och pluggar. Det bästa med campus grupprum är att dom har whiteboardtavlor. Ibland låtsas jag att jag är lärare och undervisar mig själv. Det brukar faktiskt funka ganska bra. Idag pluggar vi alltså bajs. Eller iallafall matspjälkningsapparaten. Det bästa är att jag snart kan hela skiten. Då  har jag alltså bara 12 kapitel kvar om människokroppen som jag måste plugga in innan den 20e Augusti. För då jävlar ska jag klara tentajäveln! Tack för visat intresse.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0