Spotify och Facebook är bra skit

Sedärja, då sitter man på sista lektionen på min första termin som sjuksköterskestudent. Grett! Den här tiden har gått så sjukt fort! Sen att jag har tre omtentor under nästa vecka behöver vi inte ta upp =P Jag tycker att pluggandet är så sjukt mycket svårare än vad jag väntat mig, och det vill jag faktiskt skylla på lärarna för - Handledningen är stört dålig; man ska göra en uppgift men vet varken hur man ska göra den eller ens vad man ska göra. Man famlar bara runt i en luddig dimma. Jag inbillar mig att nästa termin kommer bli stört mycket bättre eftersom vi har jättemycket praktik. Dessutom bor jag då själv och kan plugga och äta när det passar mig själv och inte behöver anpassa mig till någon annan. Men känner jag mig själv rätt kommer det bara att bli ännu mindre plugg och ännu mera spotify och Facebook. Höhö. Skönt hur som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0