Den är så, fräsch!

Om man tappar motivationen till något är det bra med förnyelse.
Köpa en ny liten grej till träningen funkar alltid för att vilja ta nya friska tag.
Idag gick jag förbi hälsokostbutiken -den riktiga alltså, inte glasbanken- och så stog den bara där i en visningsmonter, lysande rosa och bara skrek "Sofie, kom och ta mig!"
Och jag är ju inte den som är den, så jag gick ju dit utan att blinka.
Det är nästan så jag fick lite hemlängtan till proteinpulver och svettiga jumpaskor. Men jag har det bra i Mora också. Hittills har vi... ätit.

 

Ja den uppmärksamme ser att flaskjäveln är gängad på flera ställen, som extra lönnfack där man kan ha t.ex. en omgång pulver och russin och nötter eller något annat spännande. Kanske ett par rosenrotpiller skulle kunna få plats...
Den shakern är ialla fall min nya favvo.

//Sofie - lönnfack och lönnfet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0