Kalla mig patriotisk om du vill

Alltså, jag är så OTROLIGT nöjd med sommaren så här långt. Den har varit fylld av både jobb och impulsäventyr. Jag älskar minisemestrar som bara hämtar upp mig liksom. Man får ut så otroligt mycket av dom, det känns som man varit borta en vecka då det i själva verket bara var två dagar. Det blir som snabbladdning av batterierna.
Folk har tjatat på mig att jag ska hänga med på utlandssemestrar hit och dit, men kalla mig patriotisk om du vill; jag trivs bäst här hemma.
Denna vecka bjöd på två minisemestrar inkl fyra st utgångar samtidigt som jag hann arbeta min halvtid. Om jag ska hem och sova nu då? -Nej, jag är mitt uppe i ett 24timmars arbetspass och när jag kliver av i morgon bitti åker jag på minitältsemeter med husse och matte.

Ingen rast, ingen ro - men vem behöver det när det är sommarlov?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0