"Såhär städad har du aldrig sett mig" -sa han och spydde

Jag trodde jag drömde när jag kom hem från jobbet en söndag kväll och det stog en bil fullproppad med härjedaingar utanför min port.
Vad att göra?
-Bjuda in dom på en kopp kaffe naturligtvis. Tyvärr hade jag ingen kaffepanna så det blev vara dopp.

Händelserika dagar nu för tiden. Och jag njuter av varje sekund. Jag varvar roliga äventyr med jobb. Jag hinner knappt göra en grej förrän nästa tar vid. (Och folk frågar varför jag inte har nån tv?)


Måndag morgon ringer Jennie och har tråkigt. Vi tar bilen till Åre





Är man i Åre hamnar man ju naturligtvis på "bygget"




Anledningen till att vi for var ganska uppenbar




Tydligen så fick vi inte ta tåget hem som vi hade tänkt




Så vi fick vänta på bussen




Vi hade det bra




Och blev upplockade av någon mystisk norsk.





Sen var historien om mig och Jennie slut för denna gång. För jag åkte hem för en powernap och sedan kanske jag blev upplockad av coolaste åket ever, då jag fick följa med jackemannen på en tur med lastbilen.
Rolig som jag var checkade jag in i Tunadalshamnen på Facebook när vi stog i Sundsvall och lastade av på nattkröken varpå jag får sms av lilla mammsen: "Är du i Tunadal? Pappa säger att du inte får vara där!"
Kanske hilarious!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0