Jag somnar ifrån mitt numera normala liv

DET ÄR FAN MITTEN PÅ JULI OCH DET ÄR SVINKALLT! VAD HAR HÄNT MED DEN HÄR VÄRLDEN?
Jag som skulle glida runt på beachen och dregla över muskulösa killar i barra hela dagarna i sommar.
Finns det ens någon strand i den här stan, frågar jag mig nu?

Hur som helst har det hänt något med mig nu i dagarna. Jag känner mig trött och grinig och är inte lika sugen som jag brukar vara. Det känns nästan som... att jag är ihop med någon. Usch.
Igår somnade jag som en klubbad redan vid 23.30. Utan att ens ha varit in på facebookchatten och fått min dagliga ranson kärlek.

Håller mitt liv på att ordna upp sig nu när jag har ett hem? Jag städar upp och vänder tillbaka dygnet.  Det känns tråkigt faktiskt. Jag har ju trots allt gillat mitt ordnade kaos till liv det sista halvåret. 


Jag måste ha någon tillfällig hormonpåverkan. Jag brukar inte fundera så här.
Det kanske är konsekvenserna av mitt missade p-piller förra veckan. Då får jag väl mens snart också. Händer det tar jag till lipen alltså. Jag vill inte bryta min mensfria era som än så länge hållit i +2år.

Helena, min exsambo, har börjat prata om integritet, sin egna integritet. Det kanske är något jag också borde börja fundera på. Vad är lämpligt att blogga om? Vika ut sig på bloggen med ord liksom?
Jag har nog en väldigt låg integritet. Men och? Jag kanske vill ha det så? Är det inte då man bjuder på sig själv?




Kommentarer
Postat av: Linnea

Vad hände med otroligt nöjd över den här sommaren?:)

2011-07-14 @ 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0