Otrim

Efter en promenad längs Siljans fina strand känner jag mig lite piggare och tar därför och kliver på fylla nr 4 denna vecka.
Sa jag att jag ska på uppföljning med min PT på tisdag? Borde jag vara hemma och typ banta istället?
Det kanske räcker om jag hoppar över cidern och kör bara rent. På så sätt kanske magen klarar sig från att bli uppsvälld och jag kan tjuv-hålla-in den när hon kommer med måttbandet på tisdag. Så får det bli. Jag tror dock att min vätskeförlust kommer visas på vågen. Jag får bälja i mig vatten hela måndag och tisdag. Så får det bli. Märks det att jag är nervös eller?

Nä, hopp in i duschen med mig. Mora väntar på att köras så att säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0