Hänt på holmen;

"Hej. Gud va fin du är!
Jag stog bakom dig i kön borta på macken men jag vågade inte säga något då, men du är så himla fin"

-"Eh, ja, jo, tack så mycket. Du ser väl inte så tokig ut du heller, elle va? Host host. Hehe"


Det är inte varje dag man får komplimanger från brudar. Men jag tackar väl och tar emot av allt jag kan roffa åt mig antar jag.  Samtalet flyter på en stund och det visar sig att det är en gillhovsbo. Aj fan. Vi är släkt.  



Lebbkvoten höjdes ytterligare några enheter då jag stog och pratade med en kille och min nya sambo och vän Jennie Forss kommer och klappar mig på axeln med ett "tjena frugan!" 
Killen tittar på Jennie med höjda ögonbryn och sedan på mig igen och viskar; "är hon lesbisk?"
-"Nej alltså, vi bara bor ihop, eller jag menar, jag håller på att flytta ut, eller jag menar. Äh!" 



Märkligt att vi överhuvudtaget hamnade i Oviken i lördags. Vi skulle ju inte dit! Vi hade ju säkra kort i stan. Men är det fest på holmen så är det! Vi tänkte bara dit och kika läget på parkeringen. Antar att det var dåligt drag där på parkeringen så vi skulle in och kolla om draget var inne.
Besvikelsen var enorm. Igen.
Fröjdholmen kan ta sig i röva! Så vi går ut lika snabbt som vi kom in, och åker iväg i bilen.
På väg ut ändrar jag mig. Tänk om vi missar något roligt?! Vi testar gå in igen!
Så vi kör alltså ett varv runt parkeringen och tar samma parkeringsplats igen och går in. Det blir en bra nystart. Och så roligt vi hade! Jag förstår inte hur man kan ha så roligt även fast man är nykter.
Fast ändå lite läskigt att folk skrattade åt mig då jag sa att jag körde. Jag såg tydligen full ut. Jag har lite svårt att vrida det så det tolkas som en bra grej. 
Folk frågade om vi hade plats i bilen hem men dom tackade ändå nej när dom förstog att jag skulle köra. Helt jävla hilarius ju! 


Sen är ju inte jag den som skryter om mina erövringar, men allvarligt, ÄR JAG LITE NÖJD ELLER! J,J,J,Jaaaa


Nu laddar jag för en ny bestigning. Kebnekaise står och knackar på dörren. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0