Nittiotalet då vi växte upp

90-talet var den där härliga tiden när vi satt klistrade framför Rederiet och Tre Kronor, svampade väggarna i terrakotta, drack Hot Shots (Har ni fest eller?), åkte inlines, upptäckte internet och skrek oss hesa i sommarnatten när vi grävde guld i USA.
En tid när vi nynnade på ”It must have been love”, dansade till What is love”, grät till Titanic och tävlade om att klara Fader Fouras kluriga gåtor i Fångarna på Fortet.
Ett decennium fullt av tidlösa ögonblick och oförglömliga figurer som Farbror Barbro, Robinson-Jesus, Ludmila Engquist, Brandon Walsh, O.J. Simpson och Ronny och Ragge.

                                                                                                                     Text: Bluebox.se

Jag kan inte annat än sitta och le åt nostalgiminnena

Ni snabbtänkta har redan listat ut att jag hänger på Bluebox.se inatt. Jag filar på en fin önskelista, för gissa vad! Även fast jag har sagt att jag slutat fylla år, så är det trots allt en ny födelsedag på G.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0