Och så packade vi in oss i den vinröda Vol...

Och så packade vi in oss i den vinröda Volvon som skulle ta oss till fjället i norr. Utanför lugnvik kom jag på att jag glömt mina gåstavar. Det blir ett stopp i Strömsund för att köpa nya och fika. Där tappar Linnea bort bilnyckeln och letar frenetiskt i flera minuter tills vi ska börja packa ihop. Då ser hon att den hänger fint i låset till takboxen och liksom dumförklarar henne bara genom sin uppsyn. Det är en bra start på resan och förväntningarna bara växer och växer. Avslutningsvis för denna uppdatering kan jag bjuda på resans första roliga citat, som egentligen inte är så bra för dom som inte var där och upplevde det på plats, och som naturligvis kommer från mig: "va dålig andedräkt jag har! Jag trodde det var hunden, men det var jag".


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0