Bloggat från Kebnekaise

Oj vad det var ouppdaterat här.
Ibland önskar jag att det skrevs av sig själv.
Anledning till tomheten:
-Jag är så jävulskt nöjd över våran fjälltur till Kebnekaise och att försöka få det nerpräntat i ord går bara inte. Tänk er att stå högst i hela Sverige! Att se ut över alla andra toppar och känna att man är hög liksom. Allt smälter ihop till fjällblått... Underbart!

Nöjd tjej fick gå ner på fjällstationen och köpa sig en mössa med KEB och topphackan inbroderat på. Stoltheten jag känner då jag bär den kommer lysa igenom så underbart och jag kommer sträcka på ryggen lite extra.
Det känns som jag snart kommer stå där igen. Jag har nämligen sjuk ångest över att jag inte köpte t-shirten samtidigt; "been there - climbed that".


Jag säger inte mer än så. Jag hoppas att ett fint fotoalbum snart kommer upp på fejjan.
Håll till godo

Kommentarer
Postat av: Linnea

Men alltså va, varför köpte vi ingen t-shirt? Fattar inte...

Så ja, vi måste helt enkelt göra om de, eller vi kan ju gå till fjällstation o köpa en iaf:)

Utlovat fotoalbum kommet troligtvis bli till på torsdag kväll eller fredag morgon!

2011-06-21 @ 13:45:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0