Dä blåus dä blåus! Je blåus bort!

Stört skönt att det är facking ljust när man vaknar nu för tiden. Sånna här dagar som man åker in till stan från måran i tron om att ha en väldigt viktig föreläsning och sen visar det sig att den är helt onödig och endast håller på en halvtimme blir man lite ledsen i ögat och förbannar skolan för att ha lurat hit en! Detta resulterar i tre timmars dötid tills eftermiddagens (viktiga?) föreläsningar börjar. Hade jag haft träningskläder med mig så hade jag ju varit sjukt nöjd, men det hade jag naturligtvis inte. Jag ska ta lite ansvar, gå på biblioteket och sätta mig med mina studier. Anatomiförsök no3 knackar på dörren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0