Härmapa

Är jag en tråkig människa som bara härmar mina vänner? Är jag en osäker människa som aldrig tar egna initiativ?  Jag tatuerade mig på exakt samma ställe som min barndomskompis och jag köper liknande kläder som min jobbarkompis och jag har samma intressen som min gymnasiekompis och jag vill nu hoppa av skolan och börja plugga idrottslärare precis som min bästa kompis. Är det egentligen fel med det? Betyder det inte egentligen att jag ser upp till dessa människor? Att de är mina förebilder? Jag kanske tar det bästa ur varje liten person jag gillar och överför det till mig själv. Att jag tar en liten del av var och en borde ju göra mig till en egen person med en egen personlighet. För jag härmar ju ingen person rakt igenom? Jag är en mix av de bästa personerna jag vet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0