Kärleksäventyr på Pantzars Residence

Vaknade inatt av att jag känner hur Helena lutar sig fram mot mig i sängen och tar mig på kinden samtidigt som hon ger mig en puss. Döm av min förvåning liksom. Först tänkte jag "vad gör hon"? Sen tänkte jag "hände det"? Då vi vaknade i morse frågar Helena "pussade jag dig inatt Sofie"? Hon hade också vaknat ioch med att hon gjorde det och sen undrat "gjorde jag det"? Jag hade tydligen vänt mig om och kollat klockan på telefonen efter detta och då insåg Helena att jag vaknat, och tänkt "ja, det hände". Är det inte sambokärlek så säg.

Kommentarer
Postat av: pantzar

det är KÄRLEK jag lovar <3 o ja de hände.. o jag har skrattat åt det hela dagen. haha

2011-03-14 @ 22:25:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0