Ni är för fula för att sitta och hångla utanför munnen



Då vi satt där vid köksbordet med frossa och den härliga odören av bakfylla omslöt oss frågade vi oss -vad hände egentligen?

Lina höll förfesten ut, sen ramlade hon på parkeringen och spydde. Då tyckte jag att måttet var rågat så jag tog och ringde Magnus för skjuts hem. För Lina alltså. Jag och Mickis satte på den rätta charmen och äntrade scenen.
Och kvällen blev som alla andra kvällar; Trevlig men inget mer.

Vad hände sen? Jag vaknade och tänkte "jag ska INTE köra nån bil idag", sen kom jag på att jag hade 41 mil hem.
Det blev ett stopp i Mora för lite systerhäng. Jag tror Jessika märkte att jag var trött för hon gav mig tipset att åka in på donken och köpa en kaffe. Sagt och gjort. Vad händer? Jag spiller ut koppen över passagerarsätet på mammas märsa. Bra jobbat tjejen!


Så. Uppdaterat tills idag. Dagen som än så länge flutit på bra. Undrar ni hur dagen går ihop då man går skola 8.00-16.45 och jobbar 15.00-21.00 men ändå hinner ut och springa mellan? Det undrar jag också, men det går tydligen



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0