Ofokuserad?

Igår på lektionen fick vi tre papper som ska med till våran praktikplats. Det var tre väldigt fina papper med personnummer och annan viktig information. Vi fick höra att vi skulle vara extra rädda om dessa papper för de skulle arkiveras senare. "oj, extra viktiga, bäst jag inte lägger dom i väskan bland mina träningskläder och andra grejor (de e helt sjukt hur mycket smått å gott som får plats i en väska då den e de enda jag har med mig överallt då jag far omkring och inte vet var jag bor) så jag bär dom i handen". Happ. Lägger papperna framme på tavlan efter lektionen medans jag sätter på mig jacka och hänger på mig väskan. Sen går jag. I morse då jag vaknar kommer detta över mig -vart är mina viktiga papper??? Aaaahhhh. Jag har redan fått skäll en gång den här kursen av handledaren för att jag är så slarvig. Börjar kallsvettas då jag ligger där i sängen. Helvete. Sen kommer jag på att dom ligger på tavlan i föreläsningssalen. Börjar kallsvettas ännu mer då jag inser att jag måste gå in dit och kolla idag. Jag måste alltså knacka på dörren till en föreläsningssal för 70 pers, full med nyfikna studenter, gå fram till tavlan och säga typ "jac ska bara kolla en sak". Aaaahhh.  Nåväl. Kommer på skolan idag och ser till min lättnad att salen är tom och längs fram i salen har mina papper fint trillat ner från tavlan och ligger snällt där på golvet och väntar på mig. Sofie räddar situationen igen! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0