Vad gjorde man innan Facebook?

Är man en dålig människa om man skrattar åt en kärring i omklädningsrummet på gymmet?  Men hon hade på sig ett par lila shorts ala tidigt 70-tal samt ett löst vitt linne till det samt riktiga 70-tals glasögon. Till detta hade hon dessutom satt på sig ett par vad-heter-det, ni vet, strumpor med gummi under. Alltså inga gympaskor. Det hade varit stört coolt om hon hade gått in för att fixa en cool 70-talslook men detta såg bara ut som hon hade sovit bort -80, -90 och 00-talet och bara vaknat upp idag helt plötsligt.  Jag kunde inte låta bli att stirra på henne och skrattet bara bubblade i halsen på mig. Sen ser jag en annan tant som sitter och tittar på mig och jag ser att hon ser att jag försöker hålla mig för skratt och då börjar vi skratta båda två. ___________________________________________________________________________________ slogs av en tanke idag. De va ett namn dom väckte mitt intresse och jag tänkte "dehär måste jag jobba på". Jag har aldrig träffat personen i fråga så det blir en utmaning. Så visar det sig att han inte har Facebook. Hur gör man idag om en person inte har facebook? Visst, jag kan ju kolla upp telefonnr på Eniro, men inte tusan ringer jag upp han; "hej du, eeehh, jag hörde ditt namn och blev lite sugen". Frågade syrran och fick svaret "va?! Hur gör man om han inte har Facebook?" Ingen som vet alltså.

Kommentarer
Postat av: åsa

Sockiplast heter dom hehe men inte får man skratta! Hon kanske inte vågar sig dit igen juu! Skämmes på deck!

2011-03-16 @ 16:19:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0