Hur ska detta sluta?

Jag undrar hur slutresultatet på min lägenhet egentligen kommer att se ut;
Igår bestämde jag mig för att måla om istället för att sätta på nya tapeter. Så jag knallade iväg på färgaffären och fick lite tips samt fick med mig en drös färgprover hem.
Jag sitter senare på jobbet och jämför färger med min arbetskamrat farbror Torkel.
Tänk er hur en liten tjej sitter jätteivrigt och visar olika färgkombinationer och är jätteentusiastisk, medans Torkel sitter bredvid och bara flinar. Jag tycker att leendet är lite väl brett efter ett tag och jag tycker han håller med alldeles förmycket. Så tillslut måste jag fråga vad det är med han.
-"Sofie, jag tycker det är lika roligt varje gång! Du glömmer jämt att jag är färgblind"

Ja precis.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0