Nu är det slut med skönlir och lata dagar! eller var det nu dom började?

Varför kör jag alltid på fel taktik? Vi tänkte chilla i början av loppet för att låta "hurtbullarna" löpa iväg. Så vi var bland dom sista som gav oss iväg längs spåret. Jag och Sandra märkte efter ca 2 km att detta går alldeles för sakta så vi börjar avancera i ledet. Vi jobbar upp ett grymt bra tempo där ute i gräskanten och bara plockar placeringar hela tiden. Det slutar med att vi är bland dom första 15 i mål. Tänk om vi hade gått ut hårt redan i början, då hade vi ju vunnit hela skiten!


För övrigt går jag in i en riktig jobb-era nu och jag älskar det! I takt med att tröttheten kommer smyga sig på sakta men säkert framöver fredag, lördag eller söndag, kommer även dollartecknen i ögonen att lysa starkare och starkare.

Det är en målare här på jobbet nu och målar om. Jag ser ju möjligheterna så jag går ju naturligtvis fram och tjattrar på om att jag ska till att måla om och frågar liksom hur man ska göra på bästa sätt och så... Då tittar han på mig och säger "du har ganska tråkigt på ditt jobb va?"
Vad menar han med det? Jag har ju massor av saker att göra! Tänkte t.ex. fixa en ny skön spellista till spotify, skriva lönerapport och skriva ut nya ansiktsbilder till jobbet. Mycket att göra som sagt.


Hejaheja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0