Ordbajsar på sista uppgiften

Nu sitter jag här igen. Dagen innan deadline med en uppgift som är lika oskriven som blogginlägget jag skulle skriva igår.
Jag är så fruktansvärt less på denna jävla press som kommer och lägger sig som en sten på mina axlar så fort det börjar dra ihop sig till inlämningsdatum. Det är vid sådana tillfällen som förvirringen och obeslutsamheten kryper fram och sätter käppar i hjulet för mig. Är det verkligen så roligt att studera? För denna osunda inre stress något gott med sig eller kommer den bara med ohälsa?
Att jag ens ställer dessa frågor måste vara ett tecken på att jag fått in lite nya tankebanor i huvudet på det här året som gått.
Imorgon tänker jag ta sommarlov minsann! Jag funderar starkt på en redlös fylla för att fira.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0