Det finns så mycket mer än studier på Mittuniversitetet

Jag insåg idag att jag saknade en klasskompis här i min sjuksköterskeklass. Hon och jag har alltid kommit bra överens. Vi ligger på samma ambitionsnivå (går inte på riktigt alla föreläsningar).
Vi har precis tentat av en skitsvår kurs, en sk. spärrkurs , vilket innebär att om man inte klarar den får man inte börja nästa termin.
Varken jag eller hon klarade den, varpå jag idag skickade ett sms till henne. -fan va vi är dålig!
Man blir så glad av den här människan, jag visste att jag skulle få ett bra svar;
"Haha nä inte dåliga. Det är ju så med oss unga fräscha vi behöver inte stressa. det finns så mycket mer än studier på Mittuniversitetet :) "

Jag måste säga att vi som är lite trögfattade inom den akademiska världen ändå är klok på andra plan.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0