Jag hade glömt hur bra jag har det

Natten mellan måndag den 14 och tisdag den 15 november var natten Sofie fick upp ångan på facebookchatten igen. Efter ett mentalt breakdown i somras är hon åter på banan, starkare än någonsin.
Jag hade glömt vilka trevliga Facebookvänner jag har men blev påmind kl 00.17 när jag helt sonika kände för att återuppta mitt gamla liv och loggade in i det sociala nätverkets snuskchatt. Jag fick snabbt bekräftelse av mina trogna nattvänner och mitt allra härligaste leende var snabbt på plats.
Det gör inget att jag inte som somnade förrän strax efter 03.00 i morse, för energin som natten gav kommer hålla mig på bra humör hela dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0