Otrohet och skandaler

Jag har en kompis som har varit ihop med sin kille i över två år. Hon började känna att saker och ting ballade ur så hon bestämde sig för att gå och testa sig hos barnmorskan. Hon kände sig lite ringrostig eftersom hon inte varit där sedan hon och hennes pojkvän blev ihop. Det visar sig att bruden har klamydia.
Jag ska hjälpa min vän att flytta i veckan.
Jag vet att det är en tragisk historia men det är så svårt att hålla sig för skratt. Det är så idiotiskt gjort av killen men jag orkar inte göra annat än skratta åt situationen.
Jag har ingenting emot att leva det ljuva singellivet; så länge man använder kondom tycker jag det är lugnt att utforska det världen (läs Östersund) har att erbjuda. Men den dagen jag skaffar pojkvän ska han veta i vilken fitta han hör hemma, och skulle jag då få nys om nånting annat ska han veta att jag har fritt tillträde till vapenskåp och att jag siktar fördjävla dåligt, så om han skulle bli enbart skadeskjuten är det hans problem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0