Underbara lördag

Underbara husse och matte!
Vad skulle jag göra utan er.
Igår gjorde jag (dom?) av med min skytteoskuld. Visst har man skjutit prick förr, men bara med luftgevär och 22:or. Igår sköt jag sönder en vartenfylld spolarvätskedunk från OK med Kristinas 6 1/2:a (inte riktigt säker på hur man skriver en sex-å-en-halva). Tänk va kul det var! Sen att jag fega ur och tog 22:an till lerduvan torsten satte upp åt mig är en annan femma.
Jag konstaterade bestört att jag måste börja träna mina armar så jag inte skakar siktet åt helvete i fortsättningen.
Torsten sa att han trodde det skulle bli en jägare av mig också snart. Jag är nästan beredd att hålla med honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0