Det är på vinden det händer

Gratis är gott. Ett stulet köksbord torde då betyda alltid god mat.
Jag bar upp lite prylar till mitt förråd på vinden, typ tält, liggunderlag, kängor och ryggsäck. Då visar det sig att min kära kusin som snällt fick ta sitt pick och pack och flytta från Brunstgränd då jag ville tillbaka in, flyttade sina saker två våningar upp till vinden alltså. -Onödigt att det skulle stå där och samla damm tyckte jag.

En annan fin upptäckt som gjordes i samma veva på vinden var killen som har förrådet mitt emot mig. Då jag svepte med blicket såg jag till min stora glädje att det bor en fin kille i mitt hus; fullt av militärsaker, 65-liters lundhagsryggsäck, vandringskängor, slalomutrustning m.m m.m. Jag observerade också att det bara fanns en uppsättning av allt; alltså ingen störig flickvän. Åtminstone inte ett enda spår av en. 
Jag funderar på att sätta mig i min soffa där uppe på förrådet och spana en dag. Killen med förrådet mitt emot måste vara assnygg.


Nu väntar en fyra timmar lång föreläsning om ögon och dess sjukdomar. Jag planerar att ta en Kick-Up Snus någon gång på mitten för att kunna hålla fokus hela tiden.


Over N` Out

Kommentarer
Postat av: Sofie

Nu har det gått 45 minuter och jag har redan tappat fokus. Ingen snus i världen kan rädda mig nu.

Fan för eftermiddagsföreläsningar.

2011-09-05 @ 14:00:45
Postat av: åsa

Haha du e ju för rolig du! Puss puss

2011-09-06 @ 12:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0