Idag tar jag dubbla rosenrot

Idag är en såndär dag som det hade varit lätt hänt att man snoozat både en och två gånger förlänge för att sedan bli så trött på alarmet att man stängde av det helt, vände sig om och drog täcket över huvudet.
Så var det för mig idag.
Hade jag gått gymnasiet fortfarande så hade det inte funnits något annat alternativ.
Men nu råkar det vara så att jag har mognat en smula och känner ansvar över att gå till den där jävla skolan så jag lär mig dom där sjukdomarna så jag klarar den där jävla tentan så jag får mina studieresultat så jag får mina studiemedel från CSN.
Så trots att regnet vräker ner och jag vet att jag kommer vara dyngsur när jag kommer på skolan och sitta och frysa men samtidigt svettas resten av dagen eftersom luften är så konstig på skolan, står jag här nyduschad och samlar ork till att ge mig iväg.


Idag är mitt fina höstväder borta, men jag har trots allt tagit ett rosenrotpiller så jag vet att det kommer bli en bra dag ialla fall.


hörs



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0