Yes handdisk

1 maj 2011 fick jag min lägenhet.
Detta innebär att min diskmedelsflaska fyller ett år nu i dagarna. Grattis till den!
Yes är drygt. Det ser ut som den kommer räcka ett par år till.
Jag kan således även konstatera att mitt liv också är ganska drygt. Det kan ju inte hända så mycket på brunstgränd då jag inte ens behöver diska, menar jag.

Förra veckan använde jag min stekspade för första gången som jag fick av syster i julklapp. Den var mycket bra. Jag stekte upp köttfärs som jag sen lade på en hårdbrödsmacka.
När man är själv så ställer man sig inte och gör värsta brakmiddagen, så är det bara.


Kommentarer
Postat av: Anonym

från syster till syster. så tycker jag du borde börja leva lite mer mänskligt. lär dig att börja laga mat igen, kvinna!

2012-04-27 @ 12:10:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0