tantsnusk och lapphorn

Inatt drömde jag att jag målade med lila genomskinligt glitternagellack på min skärm på telefonen.
Jag undrar om jag har någon omedveten tanke på trots eller förtryckta aggressioner idag. Det kanske är bra om jag tar det lite lugnt idag och undviker pressade situationer så det inte finns någon anledning för det undermedvetna att komma upp till ytan. Måla med nagellack på nånting annat än naglar känns så Sofie-5-år, det kan inte vara ett gott tecken.


Jag fick besök igår. När jag stod i badrummet i morgonrock och klämde pormaskar precis innan jag skulle lägga mig ringde det på min porttelefon. Med skräckblandad förtjusning hoppades jag innerligt att det att det var en kärlek som spontant hade kommit för att tillbringa natten skedandes med mig. Jag svor över att jag hade hunnit tvätta bort sminket medans jag gick och öppnade.
Till min besvikelse, men också glädje, stod där en lapp från Valsjöbyn som vi träffat ett par veckor tidigare på G3 efter stadioncrossen.
Nu stod han där och log med hela sitt ansikte och det syntes lång väg att han kommit för kött. -blir samer inte mätta på ren? frågade jag mig samtidigt som jag funderade på hur jag skulle parera mig ur denna knipa.
Han inledde med "var du seriös när du sa att du ville ha ett renhorn"? när han klev in i mitt vardagsrum.
Jag tänkte -var det nu för första gången jag skulle utföra sexuella tjänster för att få något jag ville ha? men jag sköt bort de tankarna när jag återigen tittade på lappen som stod framför mig. -Han ser fan ut som en äkta jävla lapp, tänkte jag.
Mitt svar på frågan blev "ja absolut, jag ska ha ett renhorn där på väggen" sa jag och pekade.
-okej då ska du få det. Du ska få det vackraste renhornet jag kan hitta för att visa vad du är värd, lovade han.
Jag kunde inte hålla mig, utan frågade vad ett renhorn kostade.
-1200-1500 kronor.
Jag frågade om jag fick köpa mig ur detta.

När han förstod dissen var han på väg att gå. Men han stannade upp vid min bardisk där jag numera har en skål med kondomer ståendes. Den har fått stått kvar sen en förfest, jag liksom gillar den.
-"men dom här hinner ju bli dålig innan du hinner använda upp dom" sa han och skrattade åt mig.
Jag log hånfullt åt han och tänkte på de två Ica-kassarna ute i hallen som var fyllda med kondomer. Han skulle bara veta hur mycket kondomer jag planerar att använda den närmsta framtiden.

Han tog två stycken och sa "jag tar dom här till nästa gång jag kommer"
-HAHA jävla lappjävel, sa jag och stängde dörren om mig.

Jag var klar för att gå och lägga mig men kände mig lortig så jag var tvungen att ta en snabbdusch.
Efter det kröp jag ner under täcket och läste en Harlequinbok som jag införskaffat som kompensation till mitt kärlekslösa liv.
För er som inte vet vad det är för böcker så är det mjukporr på skönlitteratur, dvs riktigt tantsnusk.



På återseende


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0